Ova stranica koristi Cookies kako bi poboljšala performanse za korisnika. Ako kliknete na  "Zatvoriti", slažete se sa korišćenjem Cookies-a. Ovde možete naći dalje informacije o upotrebi Cookies-a.

Naša ponuda za firme

Vaši saradnici su u kontaktu sa nemačkim klijentima i kolegama? Vi telefonirate i odgovarate na mejlove na nemačkom jeziku?

Kao saradnici austrijskih, t.j. nemačkih ili švajcarskih firmi zainteresovani ste za jezik i kulturu zemalja nemačkog govornog područja?

Za Vas je kurs nemačkog jezika sa kulturološkim sadržajima u svakom slučaju atraktivna investicija, iako možda trenutno, u preduzeću u kome radite, nemački nije kompanijski jezik.

Mi Vam nudimo treninge za Vašu firmu na nemačkom jeziku, krojene po Vašoj meri! 


Kako mi postupamo 

Mi učimo Vaše saradnike jezičkim veštinama koje su važne za Vašu firmu. Da bismo garantovali najbolji mogući uspeh u učenju, radimo transparentno i orijentisano ka cilju po sledećoj proceduri:

  • Uvodni razgovor
  • Definisanje nivoa jezičkog znanja Vaših saradnika
  • Definisanje konkretnog plana treninga
  • Prezentacija plana treninga i definisanje plana i rasporeda časova
  • Sprovodjenje treninga na nemačkom jeziku; redovno izveštavanje
  • Evaluacija uspeha učenja nemačkog jezika pomoću standardizovanih završnih testova
  • Evaluacija trening programa pomoću standardizovanih upitnika za učesnike treninga
  • Završni razgovor

Primeri za trening programe

Standardni nemački 2 x nedeljno u Vašoj firmi

Interkulturalni trening „Poslovni bonton” kao vikend seminar

Trening telefoniranja – telefoniranje na poslu

Stručni jezik „Nemački za pravnike” na Austrijskom Institutu

Individualni trening

.... 

Niste u Beogradu? 

Nikakav problem! Nastavu organizujemo i na daljinu, preko platforme ZOOM! Uspeh garantujemo i u našoj virtuelnoj učionici, kao i mnoštvo zanimljivih sadržaja. Više informacija dobićete ako nam pišete na mejl pavlovic@oei.rs. Pošajite Vaš upit već danas!

Dobri razlozi da izaberete Austrijski institut

  • Direktna primena naučenog u poslovnoj praksi
  • Kompetentni i didaktički trenirani profesori
  • Dugogodišnje iskustvo u sprovođenju treninga za kompanije
  • Orijentacija ka klijentu, t.j. ka učesniku treninga, kao i raznovrsnost korišćenih metoda učenja jezika
  • Internacionalni standard kvaliteta - internacionalni završni ispit (ÖSD)
  • Vremenska, kao i lokacijska fleksibilnost